2011. május 15., vasárnap

Az érintés megérint - Színészjegyzetek 2.

Második és harmadik nap

1.
Mindent megváltoztat, hogy 
Kezed a kezemben, kezem a kezedben
Minden így természetes
Nem akartam elmozdítani, csak
Úszni abban a csónakban, a lehajló fák között
Finom ringásban ébrenlét és álom között ahol
Egymáshoz simulnak a lelkek
Hol a lélek, kérdeztem.
Van, ahol érdemes annak lennie.
A jelenléted tere. A jelenlétem tere.
A jelenlétünk tere.

2.
Korábbról emlékszem rád,
Olyan időkből, mikor még nem is ismerhettelek
Az életünk párhuzamaiban
"A két szó közti résben"


3.
Van olyan érzés is, hogy szeretkezni egy királynővel

4.
Ahová a zsiráfok inni járnak
Belekóstolni a forrás vizébe.
Ahogyan a szívünk egymásnak ver
Átütjük egymás testét.
Egy függönyön túli világ kinyílik
és belelépünk.

5.
A társam, aki e jelenben
keresztmetszete az életemnek.
A pillanatok gyöngysorra fűzve
Itt tartana valami
Úgy haladunk pontról pontra

"Az emberek veszedelmes közelsége"

6.
hiányozni fog, gondoltam, ez hiányozni fog
erre gondoltam
miként meglököd az évszakok kerekét
alig tavasz után
hull az ősz
"s telünk szigora"
illatok emlékek a bőrön
a szerelem írásjegyei
jóslatok
minden szerep mágikusan átragad 
és közben május van

7.
megérint
te vagy és én vagyok
nem tudod ki vagy nekem
nem tudom ki vagyok neked
gyermek- és öregember-lét között
a szerelem körforgása
holdasszonyok napemberek

Nincsenek megjegyzések: