2007. szeptember 17., hétfő

Tatabányán járt utcaszínházunk

Képes beszámoló
(fotók: Szitás Balázs)

"(New) York napsütése rosszkedvünk telét tündöklő nyárrá változtatta át."

Az áruház előtt toboroztuk az embereket, hogy legyen sok nézőnk. Jómagam ebben a maszkban igyekeztem megnyerő lenni.

Giorgio Branca a disznóölő-jelenetben.

Kint is vagyok...

Chován Gábor, mint Pulcinella a jósnő-jelenetben

Ónodi Péter a jósnő-jelenetben, Halott Katalin jósnő szerepében.

Viola Gábor, Chován Gábor és Szirmai Melinda a "Felmosós"-jelenetben

Kerékcsere ebédszünetben.

Nyúl a nyárson

Peace, Love, Freedom, Happiness (Nyúl a tengerparton).

Nyúl a pácban (Naszlady Éva).

Jómagam Puma Gyula szerepében.

Szilárd kígyó szerepében Janicsek Péter

Naszlady Éva és Janicsek Péter.

A Nyúl végül sajnos tényleg a nyárson végzi.

New York 911, kedvenc jelenetem

Megérkezem. A vonat ablakában.

"Halló! Police? I have a problem here." (A jelenet Baksa Imrével játszottuk.)

Mr. Csaba és Mr. Hooker

Az első repülő becsapódik a World Trade Centerbe.

Imi mint Mr. Góranga.

Imi mint T.J. Hooker.

Mr. Hooker letartóztat.

Mr. Csabát bombatalálat érte szeptember 11-én, New Yorkban.

"Very good concentration..."

Pokolbéli vallatásom

Elmondom az életem.

Tudtam, hogy megkérdezi!


New York-Tatabánya, avagy ruháikért cserébe hogyan foglalták el a színpadot a gyerekek...




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tetszenek a képek:)
Hamarosan küldöm én is a Diszeli képeket.