2012. május 14., hétfő

Május, hajnali részeg(ség)ek

éppen ma
ma már hétfőn
napok óta nem tudta átnézni
a fröccs ideje
és a bor elfogyása
a becsületesen történő ivás
amikor így ketten vagytok otthon
elfoglalja magát
bármit csinálhat
beülhetsz
meg őrjíteni egymást
a húgával tutira bejátszaná
tényleg
béke és boldogság
kit mit vesz magára
nem tudok veletek mit kezdeni
te mit írogatsz ott magadban
elkezdte a mókát
tök hülyék mind a ketten
bonyolult dolgokat szeretne mondani
jaj
csak nyitnia kell jegyzettömböt
a Süti örülni fog neki
mit csinálunk?
vannak részletek amiknek jelentősége van
ki főz kávét?
ami feltüzelne (engem / téged / minket)
ki lehet rángatni a visszahúzódó közegéből
azt találtam hallani, hogy vallató-szex(!)
Pisti bácsinak a seggén kéne ülni egy fröccsöt inni szerinte
de nincs problémája a sötéttel
szóval
lehet ezt hosszan csinálni

Blanka Rákos
3:58 (1 perce)
címzett: saját magam
és máris kezdhetem az irnokoskodást.csaba magában röhög. én magamban rajta. pisti ül. csaba azt kérdi:
- micsinálunk?
csaba előadja a mit irok le, mit nem irok le fellengzös témát :)
pisti bácsi aludni akar. mi gyerekesen dacolunk (nem, de, nem, de) de főleg a csaba egyébként.
csaba azt hiszi nem vagyok tüzes. vagy ő. csipőspaprikát akar enni versenyben...
csaba nyelvtani fejtegetése fáradt. elveszett a fonal. ami feltüzelne (engem/téged/minket) zárójel bezárva. ezt mondta a csaba.
teszek közéjük vesszőket!
fontos a versforma!

pszichiátriai jelentés vége. csaba felvesz mindent a tanúvallomásba. ez a legjobb vallatószék. - mondja csaba.

most bőszen gépel, és ő nem beszél. :) háhá. nem monologizálunk. kérdések vannak és válaszok. szünetek és megiramkodások. egyszer én gépelek, egyszer ő. húzd meg ereszd meg stratégiája.

Nincsenek megjegyzések: